INFO
For English, please see below
배송 안내
대한통운 3,000원 (70,000원 이상 전국 무료배송)
평일 낮 12시까지 주문 완료 시 당일 배송을 원칙으로 합니다.
한정판 제품은 넘버링 등의 후작업으로 인해 1일 이내 배송됩니다.
주문 제작 제품은 제작 기간이 7일 정도 소요되며, 제작 완료 후 1일 이내 배송됩니다.
교환 및 환불 안내
제품 교환이나 환불을 원하시면 미리 연락 및 접수를 해주셔야 하며, 사전 접수 없이 일방적으로 보낸 제품은 반송 처리됩니다.
배송 완료일 기준 3일 이내 교환 및 환불 의사를 고지한 후 7일 이내 저희 쪽으로 배송이 완료된 건에 한해서만 가능합니다.
색상이나 사이즈에 대한 불만은 단순 변심으로 인한 교환 및 환불에 해당되며, 이 경우 왕복 배송비용(6,000원)을 부담하셔야 합니다.
교환/환불 가능
제품이 설명과 다르거나 하자가 있는 경우, 교환이나 환불 등의 조치를 받을 수 있습니다.
단, 제품에 손상이 없고 수령하신 상태 그대로 (포장, 구성품, 택, 사은품 포함) 보내주셔야 합니다.
교환/환불 불가
포장이 훼손되거나 구성품 누락 및 택을 제거한 경우.
고객님의 사용으로 인해 제품의 가치가 감소하여 재판매에 영향을 줄 경우.
배송 및 교환 관련 문의
Instagram DM : 0726crew
Email : lotsoflovefrom0726@gmail.com
FOR INTERNATIONAL CUSTOMERS
Shipping Information
We are a small company and currently handle orders on an individual basis. Different weights and countries result in different shipment prices. To get a quote for shipping, please specify the products you would like to purchase and we will get back to you with the postage price and payment method. You can email us at (lotsoflovefrom0726@gmail.com).
Free shipping for orders over 70,000 won within South Korea
– Orders placed before 12 PM (noon) on weekdays will be shipped the same day.
– Limited edition products will be shipped within 1 day after order completion due to numbering and other post-production processes.
– Custom-made products take about 7 days to produce and will be shipped within 1 day after completion.
– Delivery usually takes 2-3 business days after dispatch, excluding weekends and public holidays.
Exchange and Refund Policy
– Exchanges and refunds are only available for items returned to us within 7 days of notifying us of your intention to exchange or refund within 3 days of delivery.
– Shipping and exchange-related inquiries can be made through Instagram DM or email.
Instagram DM : 0726crew
Email : lotsoflovefrom0726@gmail.com
Exchange/Refunds Available
– If the product is different from the description or has defects, you can receive exchanges or refunds.
– However, if the product is damaged, the packaging is damaged, parts are missing, or the tag has been removed, exchanges and returns are not possible.
Exchange/Refunds Not Available
– Due to change of mind rather than defects in the product.
– Cases where the product is rendered unusable or damaged due to customer negligence.
– Cases where the packaging is damaged, the product is missing parts (packaging), or the tag has been removed.
– Cases where the product’s value has decreased due to the smell of cosmetics, perfume, etc. from the customer’s use, affecting resale value.